Послуга юриста: реєстрація ФОП під ключ

реєстрація ФОП під ключ
Оцініть публікацію:
1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок (14 к-сть голосів, середній: 5,00 з 5)
Loading...

Україна стрімко розвивається, відбуваються численні перевірки, бізнес виводиться з тіні. Саме тому важливо вчасно легалізуватися та сплачувати податки з отриманих доходів. Правова команда Law Advisers розробила унікальну комплексну послугу “реєстрація ФОП під ключ”.
Джерело YANKIV – реєстрація ФОП 2019


ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ


+38 (098) 42 36 368
(відповідаємо у месенджерах: Skype, Telegram, Viber, What’s up, Messenger Facebook)


Не знаєш, що обрати: ФОП чи ТОВ? Переглянь відео!

Що таке реєстрація ФОП під ключ?

Сутність послуги “реєстрація ФОП під ключ” полягає у тому, що Вам не потрібно хвилюватися та розбиратися у питанні реєстрації фізичної-особи підприємця, просто оформляєте довіреність на юриста та він повністю здійснює всі реєстраційні дії, аби Ви змогли почати свою діяльність. Реєстраційні дії юриста включають:

  • реєстрація фізичної особи – підприємця (підбір КВЕДів, заповнення необхідних документів, подання заявки на реєстрацію, отримання створення бізнесурезультату послуги);
  • реєстрація фізичній особі – підприємця у Державнії фіскальній службі України, або по-простому у податковій (підбір потрібної системи оподаткування, податкове планування, заповнення необхідних документів, отримання результату послуги);
  • отримання ЕЦП (електронно-цифрового підпису) для подачі звітності;
  • отримання печатки (у разі потреби);
  • реєстрація касового апарату (РРО, у разі потреби);
  • отримання ліцензії для здійснення специфічних видів діяльності (перевезення, на продаж спиртних напоїв, тощо).

У результаті Ви отримуєте всі необхідні документи, щоб приступити до діяльності.

Можливо Вам буде цікаво: Закриття ФОП / Припинення ФОП у м. Львів

Переглянути відео про те, як проходить реєстрація ФОП | Відкриття фізичної особи-підприємця

Які терміни виконання?

Фізичну особу-підприємця ми реєструємо протягом 1-го робочого дня. Проте, аби встати на облік у податковій потрібно подати заявку протягом 10 днів з моменту реєстрації новоствореного підприємця. Вже з 1-го числа наступного місяця Ви зможете розпочати свою діяльність.

Зверніть увагу, що у разі реєстрації фізичної особи-підприємця, проте, не реєстрації у фіскальній службі платником єдиного податку, Ви будете платником податку на загальній системі оподаткування.

Книга обліку доходів

Кожен ФОП (фізична особа-підприємець), зокрема і у м. Львів у 2019 році зобов’язаний вести книгу обліку доходів. Є 4 стандартні форми книги обліку доходів:

  1. книга обліку доходів для ФОПів на спрощеній системі оподаткування, не залежно від групи;
  2. книга обліку доходів для ФОПів на спрощеній системі оподаткування, на 3 групі, які є платниками ПДВ;
  3. книга обліку доходів для ФОПів, які перебувають на загальній системі оподаткування;
  4. книга обліку доходів для фізичних осіб-підприємців,, які перебувають на загальній системі оподаткування та є платниками ПДВ.

Нюанси заповнення книги обліку доходів я пояснюю у відео.

Які документи Вам необхідно подати для реєстрації ФОП під ключ?

  1. Довіреність, що уповноважує юриста для реєстрації ФОП від Вашого імені, та нотаріально завірену копію (зразок пропонуємо);
  2. Копію паспорта та ідентифікаційного номеру з написом “згідно з оригіналом” та завірена Вашим підписом;
  3. Назвати вид економічної діяльності, якою Ви бажаєте займатися та ми підберемо для Вас відповідний КВЕД; (завантажити перелік КВЕДів)
  4. Назвати бажане місце здійснення економічної діяльності.

Переглянь відео про податки для ФОП

Реєстрація фізичної особи – підприємця (ФОП) онлайн

Так, сервіси, які дозволяють реєструвати фізичну особу-підприємця (ФОП) онлайн дійсно існують. У своїй практиці ми тестували такі сервіси. На жаль, станом на зараз вони не характеризуються високим рівнем надійності. Зокрема, працюють не у всіх областях, не зрозумілий інтерфейс, часті помилки у роботі.
Значно простіше скористатися оффлайн способом реєстрації.

Запитання та відповіді

Богдан Янків, партнер Юридичної компанії Law AdvisersЗа додатковими запитаннями щодо реєстрації бізнесу та фізичної особи – підприємця, з питаннями по статті можете звертатися до автора та партнера команди Law Advisers Янківа Богдана. Зв’язатися.


ДЛЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ


+38 (098) 42 36 368
(відповідаємо у месенджерах: Skype, Telegram, Viber, What’s up, Messenger Facebook)


Якщо Ви знайшли описку, будь ласка, підкресліть її та нажміть Shift + Enter (разом) чи нажміть сюди, щоб проінформувати автора.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *